Arencik oğlum 22 aylık olduğunda ben de bir cesaret tam anlamıyla başladım. Daha öncesinde Sabahları kalktığı zaman götürdüm, gün içinde aralıklarla hep gittik. Baktım uyum sağlıyor bezi gündüz hiç takmamaya başladık. Tabi ilk zamanlar altına yaptığı çok oldu. Özellikle ikinci hafta hep altına yaptı. Yaklaşık 1 aydır gece bağladım gündüz bağlamadım. 3 gecedir gece de bağlamıyorum. İlk hece biraz kaçırdı onu da kendisi çağırıp “ anne kaçtı “ dedi. ( bu aralar grip geçiriyor onun da etkisi olabilir kaçırmasında) Dün gece “ anne kakam” dedi (çiş demiyor bu arada ikisine de kaka diyor) gittik uykulu uykulu yaptı. Bakalım bu gece nasıl olacak bilmiyorum.