Yavrularınız da sizler de iyisinizdir umarım, biz iyiyz 🙏🏻 6 ay 3 günlük olduk kızlar çok şükür. Erkek bebeğimiz var sünnet konusunda bir çok görüş var. Eşim de izne ayrıldı kayınvalidemin 4 gün kalma gibi ihtimali olacak kısacası ayın 15inden sonra sünnet düşünüyoruz. Sünnet yapan bir sağlıkçı varmış evde olması ilk başta kafama yatmadı ama herkes yaptırıyor kötü bir şey olsa yapılmazdı sanırım. Evde sağlıklıyla 6-7 aylar arası sünnet ettirenler yardımcı olabilir mi ? Alınması gereken hazır etmem gereken şeyler var mı bilgilendirir misiniz ? 🌸😇