Merhaba kızlar . 26 günlüğüz bugün Doğum yaptığım hastaneden aradılar Hacettepe Hastanesi Ankara . Rota ve menenjit aşısını ücretsiz onlar yapmak istediler bende sağlık ocağını aradım Bilgi almak için çünkü orada da aşı takvimi oluşturduk ilk gebeliğim birde Bilgi almak için aradım . Bu iki aşı özel isteğe bağlı imiş ama hastane ısrarla ücretsiz yapacağıını söyledi hatta oraya ulaşım için taksi kullanır isem taksiden fiş alıp onlara tahsil ettirmemi söylediler . 3 ay önce arkadaşım da aynı hastanede Doğum yaptı ve aşıyı dışarıdan satın aldıklarını söyledi . Şimdi benim kafam karıştı ücretli mi ücretsiz mi gün vermiş bayan en azından tedbirli gideyim . Bilgisi olan var mı teşekkür ediyorum şimdiden 💙