2mmom bence birileri kayınvalidenize bu konuda akıl veriyor. Bebeğinizin kilo alımı iyiyse, bebeğiniz emdikten sonra 3 saat emzirmediğinizde örneğin uyuduğunda göğüsleriniz sızlıyor sa sütünüz var ve yetiyor demektir. Mamaya bulaşmayın. Kayınvalidenizi mama içerse sütüm azalır bebeğim emmediği için, bebeğimin rızkına engel olma anne diyerek kesin tavrınızı koyun karışmasına izin vermeyin.