minikturta Arkadaşlar iyi akşamlar, bebeğim 3 ay 26 günlük hala uyurken kundak yapıp uyutuyorum yoksa elleriyle kendini geri uyandırıyor ama artık serbest yatırmak istiyorum nasıl bi çare bulabilirim acaba varmı bir fikri olan 🤗🥰
Urasko minikturta ben altıncı aya kadar kullandım kundak olarak değil de kundak tulumları vardı büyüyünce kollarını çıkardım 4 buçuk 5 aylıkken tek kol çıkardım diğerini içeride bıraktım rahat ettim gerçekten
minikturta Urasko kundak yapıyorum gece kendi çıkarıyor geri zaten çok uyuyan bi bebek değil el çıkınca hemen uyanıyor 😂 o zaman biraz daha zamanı var