Hanımlar oğlum şuan 1 yaş 1aylik 8 tane disi var önce üst ve alt on dişleri çıkardı daha sonra yanlardaki çıktı ama şuan üst arka dışı çıkmış yani arada bir diş yok şuan usttekiler 4 tane bir ara verip diğer dışı çıkarmış sorun olur mu bilgisi olan var mı aklima takıldı inşallah anlatabilmisimdir ne demek istediğimi