Selam kızlar bugün e bebeğe gittik. Bebeğim Aptamil mama kullanıyor. 350 gram mama 89 TL diğer mamalara da bakarken hero baby dikkatimizi çekti 350 gram mama 9.90 dı. Neden bu kadar ucuz bu mama ben ilk defa görüyorum 🤭 bilgisi olan var mı yada kullanan 1 paket aldık denemek için ama kullanmakta kararsız kaldım 😊