MinelAda Doktorların, hemşirelerin, ebelerin tavsiyesi kesinlikle su vermemek. Nedeni ise midesini suyla doldurmamak anne sütünün su ihtiyacını karşılıyor olmasıymış. Benim nacizane fikrim ise suyun önemli bir şey olduğu. Ben anne sütüyle besliyorum bebeğimi. Kaynamış ılıtılmış suyu bir ya da iki çay kaşığıyla veriyorum 🤷🏻♀️