EylulSima Benimde ilk bebeğim ve insanlar gerçekten sanki kendi çocukları hemen doğu doğmaz bişeyleri başarmış gibi anlatmaktan, başkasının çocuğuyla kıyaslamaktan zevk alıyolar. Buda bize ister istemez stres olarak dönüyo çünkü hiçbir tecrübemiz yok.