cutecute1 bizim bu ay çok güzel geçti kızım tam 1kg aldi. Gündüz 2de uyudu akşam 6ya kadar gece 12de uyurdu sabah aralıksız 7de uyanırdı âmâ bu hafta 4.aya girecez 1haftadur öğlen uykusu hiç yok başını yikadm uyusun diye1saat tek uyudu gece2uyuyor aralıksız 6da uyanıyor