Btl25 canım emziriyorsan tavsiyem kabızlık için ilaçtan kullanmadan önce şunu dene, çay bardağının yarısına kadar limon ve doğal zeytinyağı karışımı üzerine çay kaşığının ucuyla zencefil👍🏻 Bende senin gibi kabızlık çektim inan en doğal ve etkili yöntem bu hemen üzerine de 4-5kuru kayısı yiyordum ve her sabah ve gece yatmadan yaptım 3.gün normale dönmeye başlamıştım eğer denemek istersen aklında olsun , Allah yardımcın olsun, ilk günler hiç iyileşmeyecek gibi hissediyorsun inan ağlıyordum bazen ağrısından o dikişlerin, ama geçiyor hiç kendini üzme ve kendine 2hafta ver çok daha iyi hissedeceksin 🙏🏻