PrensinAnnesi2021 yaaa bizim oğlan da öyleee!! Ayy ataktan mı o! Sevindim valla😀 geçiciyse iyi😀 ben çocuğun bezini değiştiremiyorum, mama sandalyesinde ayağa kalkıyor sandalyenin masasında oturuyor. Tam kurtlu oldu. Aslaaa durduramıyorum aslaaa! Ben izlerken yoruluyorum ama O asla yorulmuyor!😅İkizi kız mesela. Onda sorun yok🧿