Eliferkan Anneler oğlum 6 aylık ne süt içiyor ne mama uyku zaten yok ne gündüzleri ne geceleri ikimizde per perişan olduk sürekli bir şeyler ısırıyor ne zaman bu süreç bitecek
ceyhunun_annesi Eliferkan ben diş jeli aldım bi tanıdık önerdi ama kullanamadan çıktı dişi şükür elimi sürünce sivri sivri hissediyorum, istersen dene sende belki iyi gelir
Alparslaninannesii ceyhunun_annesi ne jeli nerden aldınız bacım ben öldüm 15 gündür gece gündüz uyku yok 5 ay 13 günlük vallahi 40 da bile bu kadar zorlanmamıştım saat başı kalıyor meme de tek başıma bakıyorum bide
Keskeuyusamm Osanit yada camilia al canım en etkileri o. Diş maalesef hemen bitmeyen bir süreç. Patlaması iki haftayı buluyor. Biz de çok çektik. 1 yaşında kızım alttan bi tane daha geliyor. Patladı rahatladık biraz.
Alparslaninannesii ceyhunun_annesi teşekkür ederim canım ya diş mi bilmiyorum tam ama alt ön taraf sertleşmiş ama uyku yok ıshal var ateşi de yok ama bebeğim 15 gündür hiç gece uykumuz yok dişe bağlıyorjm bende artık
Eliferkan Bide bugün buharlastirci krem aldım boğazina ve sırtına sürdüm biraz süt içti ama halada uyku yok
ceyhunun_annesi Alparslaninannesii dismis canım bana da öyle dediler ateş cok olmadi bizde ishal huysuzluk geçe gündüz uyumazdı uykuya direnirdi, agrisi oluyodur belki cok ağlarsa ağrı kesici ver birazcık iyi gelir kuzum rahatlar