Semasahin Bebeğim 4 aylık ama bir türlü kendisini geliştirecek mama bulamadım siz ler hangisini önerirsiniz
gzdeugrlu Semasahin Bizde Sma kullanıyoruz aksine bizde kilo alımı başlandı ve gaz problemimiz yok oldu diyebilirim. Tabi her bebek farklılık gösterebilir
ketcapli_lahmacun Semasahin Doğduğu günden beri Evolvia kullanıyoruz. Kabızlık ya da gaz sorunu olmadı. Çokta güzel kilo aldırıyor.