Zynp-demet Bence su an boyle bir sey varsa bile anlamaniz icin erken. Goz teması var mı mesela sizinle? Benim oglum da her zaman ismine donup bakmiyor eger bir seyle ilgiliyse fln bakmayabiliyor, bay bay, gel, alkış yapıyor. Kelime olarak anne,baba,dede,gel,hadi,git diyor ama cok net kullanmiyor onları da keyfi bence. Her bebegin gelisimi farklıdır su an bence evham yapıyorsunuz bana garip gelmedi anlattıklarınız 1yasındalar diyoruz ama gercekten daha kucukler😌