Kuzeytoo çok zor bi süreç şimdi bile mükemmel değil doğru düzgün uyuyamıyorum bile. 2. Ayda 500 gram almıştı sadece. Aşıdan 1 hafta sonra doktora kontrole götürdüm 1 hafta hiç kilo almamış, boyu kilosu olması gerekenin altında takip edelim dedi bi süredir huysuzdu sürekli emmek istiyordu uyumadı doğru düzgün sütüm doyurmuyordu sanırım. Ağlayarak mama yedirdim o günden beri gündüzleri çok rahat uyuyor. Her şeyden önce siz iyi olun sabırlı olmalısınız destek alabileceğiniz bi yakınınız varsa mutlaka çağırın 1 saat bile olsa kendinize vakit ayırın