Kızlar bebegım 2 aylık mamayla besleniyor sadece aşırı gazı ve kabızlık var tuvaletıini yapıyor ama az az yapıyor cok aşırı sancılanıyor dün geceden beri çocuk ağlamaktan çatladı ne yapmam gerekiyor yardım edın doktoruma danıştıp aptamil kulanıyorduk bebelac nutrıkonfor al dedı bu gün onu aldık onu rahatlatmak için öneriniz var mi çocuk uykuya dalıyor birden bire sancıdan ağlıyor