Emiree İlk doğumum sezaryen oldu bebeğim 8 ayını doldurmadı henüz . Şu an 4.5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Doktorum kararı bana bıraktı ama normal doğursaydın bu kadar kısa arayla desteklerdim dedi ama biz iki sezaryen arası en az 2 yıl olmasını isteriz dedi. Hayati tehlikeler olabilir dedi. Bir evladım var ama bunu da istiyoruz. Ama bir şey olursa bu evladımın hakkına girmekte istemiyorum. Birkaç doktora daha danışacağım ama benim gibi olan var mı merak ediyorum size ne dedi doktorlarınız? Benim doğumun çok geç oldu ve bebeğim çok yukarıdaydı sancım ağrım olmadan gittim doğuma ameliyatım da zordu.
kenankaan Emiree inşallah sıkıntı olmaz, bana da doktorum iki doğum arası 1 sene olabilir sokıntı yapma demişti, ben de 11 aylıkken hamile olduğumu öğrendim çok şükür şimdilik iyi gidiyor. Sağlıkla dünyaya gelsin inşallah
Eylul-sena-33 Doğar doğmasınada çok zor inanın🙁özellikle ilk bebeğeçok haksızlık oluyor benim kızım 2.5 yaşında küçüğümüz 2 aylık şimdiki aklım olsaydı en az 5 sene beklerdim.biri memedeyken öbürü ağlayarak kucak istediğinde anne parka gidelim dediğinde kardeşinin gazıyla uğraştığınızda anlıyosunuz asıl zorluğu.çocuk evet heryaşta anneye muhtaç ama ilk beş yıl doya doya yaşayabilmeli çocukluğunu.ben şahsen yetemediğimi düşünüp kahroluyorum bazen saatlerce ağlıyorum :(
Eylul-sena-33 Ayrıca dedikleri çok doğru benim ikinci sezeryanım aradaki süre az olduğundan dolayı çok zor geçti kendime gelmembir ayımı aldı o süreçte kızım çok etkilendi maalesef :(
Emiree Eylul-sena-33 Ben açıkcası günahından çok korkuyorum bu sebeple eşimle hep doğum olasılığını düşündük. Ama doktor öyle konuşunca eşimde tehlikeye atmak istemiyor haliyle. Çok arada kaldık.
Eylul-sena-33 Kızlar sorun doğurmak değil ki doğurduğun çocukla doya doya kaliteli bir dönem geçirebilmek.elbette iki değil üç değil beş tane arka arkaya doğurun isterseniz büyürlermi tabiki büyürler ama siz ne verebilirsiniz nekadar yetebilirsiniz orası ayrı konu
cikolatahurma Eylul-sena-33 kesinlikle katılıyorum sana. Doğurmak tabikide kolay büyür illaki önemli olan onda ne sevgi eksikliği bırakmak ne de bir travmaya sebeb olmak .
Emiree cikolatahurma Bunu da düşünüyorum ama aklım doğurmakta gene de . Aşamıyorum . Hangisi doğru bilmiyorum. Tek korkum hamilelikte ilerde problem olursa büyüyecek karnımda çünkü o zaman her şey daha acı olur benim için. Çünkü katı kalpli bir insan değilim oldu bitti diyemem. Psikolojik olarak yıkımı da var diye düşünüyorum. O yüzden sordum sizlere çok teşekkür ederim cevabınız için🙏🏻