Burcu1039 Bebeğime bugün tulum aldim2.5 tog çünkü.izerini çok açan bı bebek asla ortturmez kendisi 11 aylık ama ben yorgan orterken üzerime akşam onu sadece o tulumla yatırmak vicdanim.el.vermiyor kullanan var mı acaba daha ilk defa bu gece kullanicam
lamom Burcu1039 Merak etmeyin annesi o yorgan gibi sıcak tutar onu. Ama benimde vicdanim el vermiyor ve giydirmiyorum oglumda sevmiyor. Yorganini battaniyesinj tercih ediyor 😊😊
Meski Burcu1039 Ben bir defa denedim kan ter içinde kaldı yavrum .zaten çok terleyen bir bebek evde soğuk değil kullanmıyorum.ustunu ortuyorum🥰
Kusannesi Burcu1039 uyku tulumunu asla giymiyor çığırıyor. Gecede full üstü açık. Ben üşüyüp üstümü örtüyorum onu örttüğüm an tekmeleyip uyanıyo sensör var cocukta. Bende öyle uyutuyorum napiyim. Vicdan yapıyorum evet üstünü örttürmüyor diye
_YanakReisinAnnesii Burcu1039 giydirip anlam veremeyip geri çıkardım üşütür müyüm terletir miyim bilemedim valla 😂
lamom Burcu1039 Denedim maalesef o bacaklarini komple ayırmasi lazım. Cocugun uyuma seklide bi tuhaf anam 😂
Mircet Burcu1039 kız kafayı mı yedin 😂 2.5 tog diyon merak etme senin üzerinde ki yorgandan daha sıcak tutar
Cheddar Burcu1039 2 senedir gönül rahatlığıyla kullanıyorum ilk günler habire kontrol ederdim sadece. Büyük rahatlık hem bebek için hem anne için. Eğer odanız 18-19derecelerde ise 2.5tog iyi gelir ama sıcaklık fazla ise terleyebilir
Burcu1039 Cheddar üzerini örtüyor musun peki uyku tulumunu giyince ben 2.5 tog.aldim.uzerine çok ince birşey ortsem mi acaba
cansu67cinkose Merhaba bende lcwaikikiden aldim 2.8 tog yazıyor evin ici 23 24 derece oluyor ama gece yatarken bebegimin sırtı karni soguk oluyor icinede ince pijama giydirmeme ragmen bebegim de 3 bucuk aylik
Burcu1039 cansu67cinkose o zaman üşüyor çocuk işte bu yüzden üstüne ince birşey.ortsem.mi diye araştırıyorum ortmedim giydirdim ben sıcacık yatarken çocuk üşümüş şuan grip ve oldukça zor geçiyor