kızlar bebeğim kolik bir bebek daha önce sap simplex kulandim o gaz sancısına çok iyi gelmişti kızım uyuyordu da fakat şuan metsil kulaniyorum çok fazla uyku halinde surekli normal mi acaba kızım iki aylık uyumayan bebek de birden bu şekilde uyku haline geçince insan ister istemez endiselleniyor