lamom Arkadaşım 120 lik suya 4 kaşık mama atacağına 5 yapıyor. Bir ölçek fazla ilave ediyor , neden ayarinda yapmiyorsun dediğimde cocuk sumu içsin diyor 4-degil-5 yapinca daha doyuyor daha koyu oluyormuş.
Splash-Splash-Love lamom Tabi ki iyi bişey değil yaptığı ama siz müdahale edemezken biz nasıl edelim ki? Sadece zararlarından falan bahsedin belki vazgeçer. Bazı insanları hiç anlamıyorum yapan kişiler sanki bilmiyordu 4 yerine 5 koymayı. Herşeyin bir kıvamı vardır mamada da bu böyledir. Kendi kafasına göre verenlere bende gıcık oluyorum 🤷🏻♀️
lamom seheriko Katı olsun diye ölçek arttirilirmi ya. Uyardım birkere yine devam ediyor dahada birsey demem bir uyardim anlarsa anlar
lamom Splash-Splash-Love Anlattim bebegine kötülük yapıyorsun bagirsaklari dugumlenir kabiz olur vsvs anlattim dinlemedi .
DurununAnnesi12 biz 5 ölçek 225 cc yapıyoruz doktorumuz söyledi kabız diye normalde 7 ölçek 210 yapıyorduk