yaseminkcmn Hanımlar yarın 4. Ay aşımızı yaptıracağız bilgisi olan söyleyebilir mi. Yarın banyo günü normalde banyo yaptırmamda bir sakınca var mı
PrensesimEla yaseminkcmn 4. Ay aşısi dün yaptırdık banyo ile ilgili bir sorun yok istediğin zaman yaptırabilirsin dedi ebemiz.
PrensesimEla yaseminkcmn sadece ikinci aydaki verem asisinda banyo 3 gün yaptırma demişti şuana kadar olduğu asilarda
DOLANDIRICI yaseminkcmn bizimki cok hizursuzdu aksam olunca 2 saat araliksiz aglamisti ama atesi yoktu
kenankaan yaseminkcmn aşı olunca 2 gün yıkamayın demelerinin amacı aşı olan yerin enfeksiyon kapmasını engellemek. Siz aşıdan önce banyosunu yaptırın iki gün bekleyin
Sedakcby kenankaan Hıı bilemem onu canım bizim hemşire de doktorumuz da bu şekilde bilgi vermişti o şekilde de uyguladım çok şükür sıkıntı yaşamadık
ikizlerinannesi2985 yaseminkcmn bi tek verem aşısından sonra 3 gün yıkanmıyor. Diğer aşılarda öyle bir durum yok🍀