Adababy Muaziim hastaneni arayıp sonucu doktorundan öğrenbilirsn . Hamileyken yaptırdım e nabızdan çıkmıyo dedi doktorum. Eşim gitmişti doktorla görüşmeye
hunilimomm Muaziim ben bulunduğum ilçede ki devlet hastanesinin sitesine girip ordan tahlil sonuçlarına bakıyorum TC istiyor anne babanın adından harf soruyor daha sonra pataloji raporlarından bakıyorum
Muaziim Adababy ya hastaneyi aradımda sonucunuz çıkmıştır doktorunuzla görüşün dendi bende merak ettim ondan