lamom Mom0911 10 ayligiz 1 damla kullanıyoruz biz . Doktor hic arttirmadida hep 1 de kaldik normalmi 😊😊
Mom0911 lamom normal tabi . Doktor öyle dediyse öyle kullanın. Bize 2 damla devam edin demişti 2 damla veriyorum hala
lamom Mom0911 Anladim ,peki damaklari için ne kullandiniz dentinox gel aldim pek fayda etmedi sanki bizde