Atak diye bişey yok diyen doktorları burdan selamlıyorum öncelikle. Çocuğum hiç mutlu değil. Yatıyoruz kalkıyoruz hüngür hüngür ağlıyoruz 😢 zorla ağlayarak uyuyoruz, yarım saat sonra feryat figan geri kalkıyoruz. Meme istiyoruz ağlıyoruz emerken de ağlıyoruz. Göğüslerimi çekerek sıkıştırarak acıttı hep kıpkırmızı oldu. 😬Bu aydan sağ çıkan var mı arkadaşlaaarr 😩