Naciyeylmz ben iki kisilik yapiyorum. Aycicek ve tereyagi na yarim cay bardagi irmik koyup kavuruyorum. O kavrulurken 200 ml sut ve yarim cay bardagi suyun icine 1 cay bardagina yakin seker koyup karistirip irmige dokuyorum. Cekmeye yakin altini kapatip dinlendiriyorum. Dondurma ile yiyoruz. Uzerinede tahin ve ceviz. Ben göz karari yapiyorum hepsini ama tahmini ölcu yazdim