Mahza Merhaba arkadaşlar oyun halısı alacağım piyanolu. Bebeğim 3 aylık. Sizce gerekli mi kaç aya kadar kullanılabiliyor. Bir de önerdiğiniz bir marka (uygun) veya temiz az kullanılmış satan var mı?
Esracim Mahza fisher price aldık çok memnunum. 3 aylıkken aldık şimdi 6 aylık kesinlikle tavsiye ederim. Artık halıya yatmıyor ama parçalarını çıkardım halıya oturuyor piyanoyu da önüne veriyorum çalıyor. Bı yaşını gecseydi sana satardım tatlim
Betus_93 Mahza canim baya kullaniliyor kesinlikle tavsiye ederim. 3 aylllikken aldim suan 8 aylik elim kolum o benim. Ama bizim afacan okadar yaramaz ki tutuna tutuna ayaklariyla vur vura kopardi 😂
[silindi] Mahza winfun mucit panda hem piyanolu hem ışıklı oyun halısı satıyorum 2 ay önce alındı tertemiz
Mahza Bonuss yeni mi foto atar mısınız? Ne kadar kullandınız . Hesabım @hamilelikbilgileri instagramda