2 aydır süren kabız bugün azalıyor normalde keçi gibi yapardı doktorumuz liste verdi ona göre hareket ettim bugün baktım sarı yapmış normalde keçi gibi siyah yapardı ay benden mutlusu yok çok zordu ya gece ağlayarak uyanması ıkınırken ağlaması inşallah devamı gelir🙏