Bebeğim doğduğundan beri aşırı gazlı 3 aylık oldu hala devam ediyor bugün bir yazıya denk geldim devit damlası bebeklerde gaz ve kabızlığa neden oluyormuş siz hangi marka d vitaminini kullanıyorsunuz? Zeytinyağlı spreyli tarzda olanlar varmış sanırım