1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 1.5 yaşında. Adedanın zeka güçlendirici setini aldım kargo da.. Alan kullanan var mı? Güzel mi içeriği?
Liyakusunannesi 1prens1prensesannesii Merhaba, kızım için kullanıyoruz. Çok memnunum,çok etkisini gördük