Kızlar bizler 10 gündür koronavirüs olduk. Ben eşim ve bebeğim atlattık çok şükür. Ama kayınvalidem 76 yaşında ve gün geçtikçe daha da kötüleşti. Vücudun da ki oksijen değeri 90 nın altına inerse haber verin demişti Doktor. Bende hemşireyim evde bakıyordum ona. Bu sabah ateş ve saturasyon değeri 84 olmuştu. Hastahaneye gittiler ve yatışı yapıldı. Bilmiyorum geri gelecek mi az önce aradım sesi çok kötüydü. Bilmiyorum ne olacak
Yakını böyle ölen ya da yaşayan oldu mu kafam çok karışık 🥺🤦♀️