Buse_efe Kızlar 4 gün oluyor doğum yapalı eşim başvuruda bulundu lakin sadece anneye 300₺ demişler babaya başvuru farklı biryerden mi acaba veya babaya verilmiyor mu ilk çocuk olduğu için
MyEternalLoveNoyann Buse_efe doğum parasını siz başvuru yapiosunuz süt parasını hastane yapıyor bizde öyle olmuştu süt parasını eşim almıştı 1hafta sonra falan doğum parasinida 1ay sonra ben gidip almıştım
Buse_efe MyEternalLoveNoyann devlet hastanesindemi doğum yapmıştınız acaba? Bize hastaneden de herhangi bir bilgi verilmedi
MyEternalLoveNoyann Buse_efe yok özelde yaptım eşime başvurduk biz sizin adına demişler hastanedeyken kendinizde başvuru yapabilirsiniz ama tam olarak nerden yapılıyor ona bilmiyorum