Sevgili anneler, bebeğim mekonyumlu doğdu. Kuvoze koymaya gerek duymadilar kalp atışları iyiydi. Sonrasında kan tahlilleri de güzel çıktı. Şimdi 8 günlük son birkaç gündür nefes nefese kaliyor, göğsü inip çıkıyor her an değil ama uyurken ara ara oluyor. Arkadaşlarıma sordugumda birçok bebekte olduğunu soyluyorlar ama mekonyumlu doğan bebekler akciğer konusunda risk taşıyor o yüzden size de sormak istedim. Bebeği mekonyumlu doğup nefes darlığı çektikten sonra düzelen sorun yaşamayan var mı ?