Sevgili anneler oğlum bir yürlü alıştırma bardağından suyunu yada meyve suyunu falan içmiyor 1 yaşına girecek artık pipetlide denedim
bir türlü alışıp anlayamadı
sürekli biberon
Bardağa koyuyorum döke saça içiyor
dökülsün saçılsında
onda da biberonda olduğu kadar içemiyor zaten yarısından çoğu dökülüyor
bana bir önerisi olan var mı ? 🌺