Ebraryz bende de doğumdan önce de vardı. hatta küçük olandan biraz daha az sut geliyor digerine göre. Büyük memeden süt biraz daha fazla geldiği için onu daha çok emiyor yani şuan benim de aradaki fark baya açılmış durumda. Doğumdan önce göze batmiyordu gerçekten, fakat şimdi baya bir belli