Kuzeey benim için de çok zor oldu, hala oluyor. Ben zaten onu anlıyorum o yüzden üzülüyorum. Yavrum uykusuz kalıyor. Birbirimize de çok bağlıyız ondan bu kadar zorlanışımız. İşe başlamadan önce de benden başkasında uyumuyordu şimdi uyumakta çok zorlanıyor. Psikolojisi bozulmamıştır değil mi?