Bacımsular vallaha pes ettim. Ek gıdaya başladığımızdan beri herşeyi kuralına göre yapmaya çalışıyorum. Modern anne çizgimden çıkmamak için her yolu denedim ama tamam artık. Evde mis gibi yoğurt mayalarım yemez hazır yoğurdu yemek için delirir. Tadım yaptırırım ağzını açmaz tükürür. Tadımı tamamlanan sebzelerle çorba yaparım öğürür. Meyveyi sadece elinde geveleyip diş kaşımak için kullanır. Yok yok her yolu denedim püre de yaptım pütürlü de verdim. İstemiyor. Bizim yediklerimizi yemek istiyor, vereyim diye deliriyor. Verince de afiyetle yiyor. Son 2 gündür pes ettim artık akşam biz ne yersek az az ona da veriyorum. Ben bu işi beceremedim sanırım. Sizde durumlar nasıl?
Bu arada 6 buçuk aylık, doktor tavsiyesi ile 5.ay ek gıdaya başladık.