1adetkub İlk dozda hiçbir şey olmadı ama ikinci doz beni mahvetti yataktan kalkamıyorum yemek yiyemiyorum çok kötü hissediyorum ne kadar sürüyor bu durum bir tavsiyeniz var mı atlatabilmek için çocuklarımla ilgilenemiyorum o üzüyor beni en çok
GoGirl 1adetkub bnde olmadi ama ablamda 1 gun sürdü çalışıyordu calismaya devam etti ama tum yan etkileri yasadi
MinnakAsel 1adetkub Cok geçmiş olsun bende ilk dozda bunları yaşadım cok korkuyorum ikinci dozu yaotiramiyorum yine aynılarını yasarim diye ateş sıtma halsizlik dişlerime kadar titiriyordum 3 gün sürdü benim
Berffff2 1adetkub bende 2. Dozda ertesi günü çok kötü oldum ne oturtabildim ne yatabildim ağrıdan mahvolmuştum en son hastaneye gittik serum yedim öyle kendime gelmiştim
1adetkub MinnakAsel benim de dün gece aynı oldu ambulans çağırdık hatta o kadar kötü oldum ki bugün sadece eklem ağrısı ve halsizlik var
whitechocolatemocha Ben ikisinde de kol ağrısından başka bişey yaşamadım 2.yi geçen hafta oldum hatta çok geçmiş olsun
MinnakAsel 1adetkub Oyle malesef korkudan ikinci dozu olamıyorum kızım küçük tek bakıyorum düşersem kim bakar 😔
1adetkub MinnakAsel benim kayınvalidem geldi hemen olacağınız zaman yakınınzdaysa birilerini çağırın ya da eşiniz kalsın çok zor çünkü anlıyorum durumunuzu
1adetkub talula ayy Allah korusun bende bir ara nöbet geçiriyorum sandım da doktor değerlerin normal panik atak geçiriyor da olabilirsin dedi