Arkadaşlar kardeşimin askerliği gelmiş başvuru yapmış şubatta gidicek asker kaçağı görünüyordu KPSS için gitmemişti cezasını ödedi gidicek benim yanıma gelmesini istiyorum oda beni yolda tutarlarsa diyo otobüsle gelicek başvurduğun için almazlar diyorum ama öyle mi bilgisi olan var mı