1prens1prensesannesii Bebeğinizde ateş ve kusma yoksa yatış için hemen karar vermeyin derim. Benim kızım daha 1 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonu var diyip yatış verdiler özel hastanede. Sonra birçok doktora gittim ve ateş, kusma yoksa neden yatırdın daha minicik bebeğe travma yaşatmışlar dedi doktor. Öyle de oldu gerçekten kızım da çok sorun yaşadım güvenli bağlanma olmadı yattığı süre içinde mecbur mama ve biberon kullandık emmek istemedi, ayrılık kaygısı ve huzursuzluk daha sayabilecek çok şeyim var. İnşallah gerek kalmadan iğnelerle hemen iyileşir. Çok çok geçmiş olsun üzmeyin kendinizi. Bu arada doktor yatış için kesin diyorsa asla yanlış yönlendirmek istemem o yüzden yazmadım. Sadece gerçekten gerekli mi emin olun ve ona göre karar verin diye. Çünkü insanın yavrusundan ayrı kalması gerçekten çok zor..