Oğlusum artık 2 yaşinda oldu geçen ay ve ben artık emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum ama zorlu bir süreç olduğu içinde pes ediyorum erteliyorum ama çok yoruldum emzirmekten anlatarak konuşarak mı ilerlesem diyorum yoksa memeye bişeyler sürerekmi bitsin artıııık 😊 sizler nasıl sonlandırdınız acabaa nasıl geçtii neler bekliyor beni 😁🤭