QueenMommm Nr zaman altını açsam başlıyo ağlamaya kıpkırmızı oluyo ağlamaktan neden böyle yapıyor acaba 11 günlüğüz bu arada 😢
Seda__nrr QueenMommm ilk günler bizimde öyleydi siz sakin kalmaya çalışın altı açıkken çok ağlarsa alt açmayı altına dolayıp hemen ten tene temas yapın sallayın kucağınızda sakinleştirip yerine koyup altını temizlemeye öyle devam edin biz bu şekilde aştık :) şimdi bir buçuk aylık altını açınca kapatmak istemiyor
KucukAdamm QueenMommm Sen altını açarken biri ellerini tuttsun kuzum . Benim oğlumda öyleydi . Babası elini tutardı öyle sakinleşirdi. Çok normal şuan. Korkma 😐
Betulllll27 QueenMommm benim oğlumda öyleydi ama sonra alışıyor yavaş yavaş hiç Bi şey yok özel bir sağlık sorunu yoksa
Hatice1996 Ahh ahh benimde öyleydi geçer yakında merak etme ben emzirirken altını alıyordum ne çektim 😁😁😁
QueenMommm Hatice1996 öyle gerçekten kıyamıyorum da ağlamasına acaba dedim bi yerimi acıyo bu kadar çok ağlıyo
Hatice1996 QueenMommm yok canım acımıyor geçicek sabret 😁 biz 3 aylık olduk geçiyor arada geliyor yine keçiler ama gidiyor 😁 sabret dua et kucağında sakinleşir kimseyi dinleme içinden geleni yap
Ask35tego Benimki ağlamayı bırak katılıp morariyor su 5 seansta altını değiştiriyorsun heryer kaka çiş. Çok şükür bugunumze zamanla azalıyor
Alin1411 Reyna Size şakayla karşılık vermiş, ne soğuk nevale insanlarsınız. Hemen ne alaka diyorsunuz, bir gülücük koysanız incileriniz mi dökülür? İnsanların modunu düşürmekten vazgeçin.