Buglemkk Kızlar benim kızım 2 bucuk aylık genelde yüzüstü uyumayı çok seviyor diğer turlu yatırdığım da hemen uyanıyor 🥰
Annekuzusu7 Buglemkk benimki de küçükken yüzüstü severdi küçükken dediğim şuan 5 aylık olacak artık uyumuyor da 😂
Buglemkk Annekuzusu7 😀 normalde pek onermiyorlar yüzüstü yatırmayı ama diğer turlu çok fazla eliyle koluyla uyanıyor hemen gece gündüz hep yüzüstü yatiruyorum bende
Annekuzusu7 Buglemkk valla bende yatırdım uyusunda nasıl uyursa uyusun tabiki sürekli göz üstünde oluyor