Pembepanterr benim de 28. Hafta civarinda tam kapanma seklindeydi ama kanama hiç olmadi,sonra kendiliğinden yer degistirdi,yukari çıktı. Hic bir sikinti yasamadim. Stres yapma, doktorun ne dediyse o sekilde devam et,bu elde olan bir durum degil,insallah seninki de duzelir.