Angellove94 Kızlar merhaba ben olacam da taşlar çok büyük aranızda safra kesesi ameliyatı olanlar varmı haftaya olacam çok korkuyorum ne gibi zorluklar çektiniz hemen ayağa kalkabildiniz mi önerileriniz varmı şimdiden teşekkürler dualarınızı bekliyorum
Laden Angellove94 hiçbir zorluk çekmedim. Kaç yıl oldu ameliyat olalı hala iyi ki olmuşum diyorum. Ameliyat günü ayaklanmıştım. 2-3 güne tamamen iyiydim. Çok geçmiş olsun🙏🏻
A15 Angellove94 20 gün önce annem oldu ameliyat agrı çekti biraz ama şuan iyi artık istediğini yiyebilirsin demiş doktor da
Flz95 Angellove94 emin olun ki safra kesesinin o aniden gelen ağrısının yanında ameliyat ağrısı hiç bişeymis diyorsunuz 🤗 aynı gün ayaklandim bol yürüyüş yaptım yalnizca ilk gün biraz gaz sıkıntısı çektim onu atınca hiçbir zorluk yaşamadım geçmiş olsun size de 🤗