Beray15 benim kızım öğlenleri uyuyo çok şükür gece de 12 12.30 da yatiyo sabah 10.30 da kalkiyo acaba karni aciktindanmi kalkiyo benim çünkü sütüm yetmediginden ben mama takviyesi yapıyorum bebeginizin damaklari ne durumda belki ondan yapabilir benimkk hep elu agzinda belki ondanda yapabilir kaşındığından bu aylarda genel de çok oluyormuş