Uuy
Benim oğlum çok hırçındı hep ağlıyordu sabahtan akşama kadar. Kardeşi doğduğundan beri sakinleşti. Şimdi kardeşi 1 yaşında, büyüğü de 2,5 yaşında. Birlikte sabahtan akşama kadar oynuyorlar. İlgi alanları da aynı oldukları için aynı oyunları oynuyorlar. Tabii zorlukları da oluyor ama yinede çok şükür❤️