Merhaba güzel anneler, bebeğim 1 aylık dün doktırr üzerini çok giydirmişsin çıkart dedi incecik giydirdi. Bilmiyorum ondan mı oldu bebeğim geceden beri emzirdiğini kusuyor 😞 çok korkuyorum, çok emiyor ondan olabilir mi bilemedim? 2 saat arayla emiyor gece de gündüz de, kusması normal mi ? Yoksa bi anda açınca üşüttü mü ki ? Bir de anne üşütürse bebeğe yansırmı bende dün çok üşümüştüm, bugün midem bulanıyor etkiler mi bebeğimi