Alparslaninannesii Oğlum 10 gündür ne gece ne gündüz asla uyuyor 5 ay 12 günlük olduk gece saat başı uyanıyor gündüz en fazla yarım saat uyuyor ne yapıcağımı şaşırdım atak hesaplamada 21 kaldı diyor sizce ataktan sonra düzelir mi başına gelen var mı böyle bişey
Uras10 Alparslaninannesii aynı Benm bebeğim de 5 ay 15 günlük gece her saat kalkıyor emmek istiyor 5 dk bile emmiyor uyuyor
252525 Alparslaninannesii benimde bebeğim 4 ay 28 günlük ayni durumdayım neden böyle anlam veremiyorum aç mı diyorum bu kadar sık kalkıp uyumadigi için uykusuzluktan perisanimmm
Tiredmother Alparslaninannesii 5 ay 19 günlük kızım ve. Bizde aynı durumdayız sabah 7de kalktı öğlen 1 de zor uyuttum ki 20 dk anca uyudu şimdide aynı zor bela uyuttum ama kalkar yine gözleri yarı açık gecede her saat başı kalkıyor
Canberkveannesi Alparslaninannesii bizde de durumlar aynı 5 ay 22 günlük biz dis çıkarıyoruz ona bagliyordum ama herkeste var demek ki sizinde diş mi acaba cok zor uykusuzluk ya hayat enerjim bitti resmen sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum hergun Allah kolaylık versin hepimize
Alparslaninannesii Uras10 valla önceden böyle değildi hani gece sadece 1 kere uyanırdı sonra uyurdu hani gece 12 de uyur sabah 4-5 gibi uyanır sonra geri 8 buçukta uyanırdı şuan gündüz bile uyumuyor Rabbim kolaylık versin uyku nasip etsin ya tükendim valla tek bakıyorum düzelir mi acaba ya
Alparslaninannesii Uras10 bende yeminle öyle sürekli memede zaten her gün ağlıyorum valla anneme gidicem memlekete şansıma o da çalışıyor kadına yük olmak istemiyorum dua ediyorum feryat gibi oluyor buraya yazdım en son yoksa valla kafayı yedim🤦🏻♀️
Alparslaninannesii 252525 bende öyle canımsın hesapladım işte atakta diyor ya bide büyüdükçe düzelmesi lazım tam tersi oluyor resmen İnşallah geçer ya bize 21 gün yazıyor ondan önceki atakta da 4 aydan öncede zaten meme reddi yaşamıştık o zaman açtı bu sefer uykusuz
252525 Alparslaninannesii Aynı valla bende meme reddi yaşadım o baya azaldi ama şimdide dediğin gibi uyku sıkıntı benimki.surekli küçük beşikte sallanamak istiyo öyle sallarsam iyi uyuyo yoksa uyumuyo
Alparslaninannesii Tiredmother canım gece 1 de yattı 2 de 3 te 4 te en son 6 da kalktı geri 7 buçukta uyandı sonra 9 da yarım saat uyudu uyandı az önce zor bela uyuttum vallahi 40 ında bile böyle değildi kundak yapıyorum onda bile uyumuyor
Alparslaninannesii 252525 oyy öldürdü bizi bu Alparslanlar 🥰🥰🥰 valla aynen öyle biraz emmesi düzeldi o 35 gün her gün yaşadık yani millete diyorum atak diye herkes gülüyor bana bu atakta uyku işte çok dua ediyorum valla 10 gündür öldüm resmen
Alparslaninannesii Canberkveannesi valla bakıyorum diş yok bence ama diş etleri şiş gibi biraz kaç gündür uyuyor sizinki acaba tam atak başladı uyumadı 10 gün oldu işte bize ağlıyorum her gün gece gündüz tek başıma uykusuz kalmak gerçekten çok zor sinirlerimiz alt üst oluyor Rabbim yardım etsin ya bize
Tiredmother Alparslaninannesii bizimkide aynı artık bedenim çok yoruldu bide 2 tane kızım 1. Sınıfa gidiyor onlara ayrı koşturuyorum napıcaz böyle bilmiyorum inşallah geçer kızımı bende bazen yarım kundak yapıyorum ama yinede uyumuyor
Alparslaninannesii Tiredmother aynen bende yarım kundak yapıyorum canım o da zor tabi ya okul ödevler falan herşey ilgi istiyor valla 10 gündür toplasam 10 saat uyumadım bende tekim eşim asker göreve falan gidiyor sürekli gece gündüz ben bakıyorum
Tiredmother Alparslaninannesii inanırım gerçekten çok zor 1 aydır kızım hep böyle sürekli ayakta sallamayla uyuyor en son gittik hamak beşik aldık ama sallamayı bırakınca gözlerini açıyor hemen
Alparslaninannesii Tiredmother bende eski tahta beşiklerden almıştık park yatağında sallanma özelliği var ama eski beşikte yatıyorum bu seferde korkuyorum dönmeye başladı ya kucağımda ayakta sağa sola gidiyorum öyle uyutmaya çalışıyorum sonra emziriyorum öyle uyuyor ama saat başı kalkıyor direk
Tiredmother Alparslaninannesii tahta beşik bildiğimiz eski beşik ise annemler karnından bacaklarını falan bezle sarıp üste tutma yerine bağlıyorlardı öyle dene istersen bizim ev beşik doldu 5 tane beşik var evde ev üstüme geliyor artık
Alparslaninannesii Tiredmother evet benimde öyle canım ama biraz daha derin içi bağlamama gerek kalmıyor hiç sorma valla bi evimi görsen ya her yer bi yerde hep kart oyuncak yerler ama gidip ıslak mendille oynuyor 😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Alparslaninannesii 252525 valla başta hiç yok aska kullanmam diyodum ama insan yapmam dediği herşeyi yaparmış😂 komşum verdi 1 haftadır kullanmaya başladım ama çok koymuyorum canım yemek yaparken yemek yerken falan koyuyorum diğer zamanlar zateb hep kucağımda🤦🏻♀️