Merhabalar. Maalesef vanda hastane ve doktor sıkıntısı var. Özel hastane ama devletten bir farkı yok hatta daha kalabalık. Hastaneye takılmayıp doktor önerisi istitorsanız feyza hanım derdim ama maalesef İstanbula yerleşti. Ama yasemin hanım ondan da iyi. Diyorlar birçok arkadaşım doğumunu onda yaptı. Özel muayenehanesi olan Kasım turan ve tugba atasaral var. Memnun genel olarak herkes